Son

środa, 4 listopada 2015

Poszukiwania

Poszukuję osoby, która jest w stanie pomóc mi w tłumaczeniu.
Chętni niech zgłoszą się na twitterze opowiadania: LittleBirdPL lub na moim prywatnym: hope_falling.
Jeżeli ktoś nie posiada twittera, a jest chętny niech napisze do mnie na maila: hopefalling2308@gmail.com
Jedynymi warunkami jest:
- znajomość języka (oczywiście)
- posiadanie konta na stronie z fanfiction, ponieważ bez konta nie ma możliwości się tam dostania. Możecie założyć je teraz, nie musi mieć rocznego stażu :)
- i przede wszystkich chęci i czas, do końca zostało 9 rozdziałów, więc nie jest to dużo.

9 komentarzy:

  1. Napisałam na Twitterze opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem że szukasz osoby która ci pomoże tłumaczyć , ale serio, czekamy już ponad miesiąc, to trochę długo...

    OdpowiedzUsuń
  4. No kurde, weź chociaż napisz że zawieszasz tłumaczenie czy coś w tym stylu, a nie zostawiaj nas tak bez informacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!!
    Twoje opowiadanie zostało nominowane do "Najlepszego bloga miesiąca"
    Więcej szczegółów znajdziesz na http://najlepszeff.blogspot.com/
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje !!!
    Opowiadanie "Little Bird Harry Styles Fanfiction Tłumaczenie" zostało najlepszym blogiem stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie zluzujcie.. jak doda ten rozdział to doda:) będę czekać tak długo jak trzeba ale wiem że będzie warto:) pozdrawiam: *
    Rybka

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wczoraj znalazłam to ff i przed chwilą skończyłam je czytać.
    POKOCHAŁAM je całyk swoim sercem. Nie umiem wyrazić słowami jak genialne jest to opowiadania. Wprost bez skazy.

    No i teraz patrzę,a ostatni wpis był 4 listopada 20015, a mamy 25 czerwca 2016. Wiem że otrzebowałyście tłumaczki, ale no błagam! Minęło ponad pół roku.
    Czy mógłbyście dać jakikolwiek znak że jeszcze jesteście? Z tego co wiem opowiadanie już się skończyło i jak napisałyście, zostało 9 rozdziałów.
    Bardzo proszę o jakąkolwiek wiadomość. Naprawdę ta historia podbiła moje serce i nie mogę już wytrzymać bez mojego kochanego " Little Bird- Harry Styles Fanfiction Tłumaczenie". Będę wdzięczna za jakąkolwiek info.
    Pozdrawiam gorąco!
    Mari:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni post został dodany 19 czerwca tego roku o.O

      Usuń